Blogi

Elektrikilpide tarkvara hooldus

Elektri jaotuskilpide hooldust peaks teostama vähemalt kord paari aasta jooksul antud valdkonna spetsialistide poolt. Hooldus sisaldab endas mitut sammu.

Korrigeeriv hooldus – see on tarkvara hooldus, mis on suunatud pisemate probleemide ja puuduste kõrvaldamiseks, mida on kasutaja täheldanud.

Adaptiivne hooldus – see on hoolduse liik, mis aitab hoida elektrikilbi tarkvara kõige värskemat versiooni.

Täielik tehniline hooldus on aga vajalik tarkvara salvestamiseks pikaajalise kasutamise eesmärgil.

Profülaktiline hooldus – see on teenuse liik, mis on suunatud tulevaste probleemide likvideerimisele ehk nendele, mida hetkel ei ole, aga võivad tekitada tõsiseid probleeme tulevikus. Tänapäeval on hulgaliselt tehnilisi töid, mis puudutavad elektrikilpide tarkvara.

Esimese nimetus on “Analüüs”. See on suunatud tarkvara täielikule analüüsimisele. Antud protseduur aitab tuvastada väiksemad probleemid ja tarkvara töös esinevad vead. Põhiliselt teostatakse seda elektrikilbi hooldustööde alguses ja seda saab teha iseseisvalt kasutaja ise. Teine tööde tüüp on “Disain” ja “Realiseerimine”. Need tööd on suunatud elektrikilbi mõningate osade vahetamisele ning nende kodeerimisele, tagamaks sellega edasist stabiilset funktsioneerimist.

Eelnevate sammude järgselt algab süsteemi terviklik ja eraldiseisvate moodulite testimine. Edasi võib teha “Vastuvõtu katseid” ehk süsteemi testimine tulevase kasutaja poolt, mis aitab mõista, kas kasutaja on võimeline iseseisvalt kontrollima süsteemi töövõimet ja üleüldse teha sellega tegutseda.

Kui on vaja uuendada tarkvada, kuid säilitada seda kasutamiseks käesoleval elektrikilbil, siis nimetatakse antud tegevust reengineering. Selle targa sõnaga nimetatakse üpriski keerulist protsessi, mille käigus muudetakse tarkvara disaini ning kirjutatakse ümber mitmed programmid.

Liitu juba täna!

Tänu meie ettevõtte kasvab usaldus ühistu juhatuse vastu ja muutuvad sõbralikumaks ka suhted korteriomanike vahel
Täida avaldus ja liitu MEIEGA!